خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

 فقط قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید

همدان-مصاحبه با جوان صالح آبادی که موفق به کسب رتبه برتر کشوری در مسابقات تدریس حفظ قرآن کریم شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۱۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زیبا ظهیری برازنده از اساتید و فعالان قرآنی صالح آباد از توابع شهرستان بهار است که در زمینه مفاهیم و تجوید و حفظ قرآن فعالیت دارد.

وی تاکنون موفق به کسب رتبه برتر کشوری در مسابقات تدریس حفظ قرآن کریم و مقام اول در رشته قرائت در ناحیه مقاومت بسیج بهار در سال۷۶ شده است و هم اکنون مشغول به تدریس حفظ و روخوانی قرآن، روانخوانی است.

این حافظ کل قرآن، علت موفقیت خود در این زمینه را یاری خداوند متعال عنوان و اظهار کرد: از دوره ابتدایی علاقه زیادی به حفظ قرآن داشتم اما به صورت جدی حفظ قرآن را از سال۹۴ شروع کردم و در سال۹۸ در دارالقرآن و سازمان تبلیغات‌ اسلامی همدان به اتمام رساندم، در این ایام خاطرات شیرین زیادی از دوره‌ها، مسابقات دارم و دوستان قرآنی زیادی پیدا کردم.

زیبا ظهیری با اشاره به اینکه برادر و خواهرانم در زمینه قرائت قرآن فعالیت دارند، گفت: در این راه خانواده و دوستان ایمانی نقش به سزایی داشتند و مشوق بنده در زمینه حفظ قرآن بوده‌اند و به طور قطع اگر به عقب برگردم این راه را باز ادامه خواهم داد و عاجزانه از خدا درخواست دارم من را از این راه جدا نکند.

وی با اشاره به آیه ۹ سوره اسراء در توصیه به جوانان تاکید کرد: فقط قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید «إن هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم...».

این فعال قرآنی شهر صالح آباد با گلایه از مسئولان افزود: حمایتی معنوی از فعالان قرآنی احساس نمی‌شود و حتی نمی‌دانند که ما حضور فیزیکی داریم و نیاز به حمایت معنوی داریم.

خبرنگار: مهناز قاسملو

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار